Pathfinder clubs - CLUB PENGUIN
 evolving to achieve perfection

Pathfinder clubs  My Clubs   Login Κατηγορία: Παιχνίδια » PC & Video Games
clubpenguin
CLUB PENGUIN (επισκέπτης)

   Club Penguin

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

 
Club Penguin Club Penguin
Εικόνα: CP λογότυπο RGB sm.png
The Club Penguin Logo Το Club Penguin Logo
Developer (s) Club Penguin Entertainment (πρώην New Horizon Interactive)
 Publisher   Disney
 Κινητήρας Adobe Flash
Πλατφόρμα Online
 Πρεμιέρα (ες) 24 Οκτωβρίου 2005
Κατηγορία (ες) MMORPG
Mode(s) Multiplayer
Media Web interface Web interface
Input μεθόδων Πληκτρολόγιο, ποντίκι

Club Penguin είναι ένα MMORPG που περιλαμβάνουν ένα εικονικό κόσμο που περιέχει μια σειρά online παιχνιδιών και δραστηριοτήτων, που αναπτύσσονται από Club Penguin Entertainment (πρώην New Horizon Interactive). Using cartoon penguins as avatars , players waddle around, chat, play minigames and participate in other activities with one another in a snow-covered virtual world. Χρησιμοποιώντας κινούμενα πιγκουΐνους ως είδωλα, οι παίκτες σείομαι περίπου, chat, play minigames και συμμετέχουν σε άλλες δραστηριότητες, με το ένα το άλλο σε ένα χιόνι κάλυψε εικονικό κόσμο. Μετά την beta-testing, Club Penguin είχε διατεθεί στο ευρύ κοινό στις 24 Οκτωβρίου 2005 [1] και έχει έκτοτε επεκταθεί σε μια μεγάλη online κοινότητα - αυξάνεται στο βαθμό που από τα τέλη του 2007, προβλήθηκε ο ισχυρισμός ότι Club Penguin είχε πάνω από 12 εκατομμύρια λογαριασμούς χρηστών. [2] Παρόλο που είναι διαθέσιμες δωρεάν memberships, τα έσοδα είναι κατά κύριο λόγο μέσω έθεσε καταβάλλεται memberships που επιτρέπουν σε παίκτες να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από πρόσθετα χαρακτηριστικά, (όπως τη δυνατότητα αγοράς εικονική ένδυσης, επίπλων και "ζώα συντροφιάς", που καλείται επίσης puffles , για τους πιγκουΐνους με τη χρήση του στο παιχνίδι νόμισμα). [3] Η επιτυχία του Club Penguin οδηγήσει σε νέο ορίζοντα αγοράζονται από Η Walt Disney Company, τον Αύγουστο του 2007 για το ποσό των $ 350 εκατ. ευρώ, με ένα πρόσθετο ποσό ύψους $ 350 εκατ. ευρώ το μπόνους ειδικούς στόχους θα πρέπει να καλυφθούν μέχρι το 2009 [2].

The game is designed for children between the ages of 6 and 14 years old. [ 4 ] Thus a major focus of the developers has been on child safety, [ 5 ] with a number of features introduced to the game to facilitate this  — including offering an "Ultimate Safe Chat" mode, whereby users select their comments from a menu; filtering that prevents swearing and the revelation of personal information; [ 5 ] and moderators (along with veteran players) who police the game. [ 6 ] Nevertheless, the game has had a degree of criticism, including claims that it teaches consumerism [ 7 ] and that some players "cheat" to improve their status. [ 8 ] Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί για παιδιά ηλικίας μεταξύ 6 και 14 ετών. [4] Έτσι, επίκεντρο της ανάπτυξης ήταν για την ασφάλεια των παιδιών, [5], με μια σειρά από χαρακτηριστικά που εισάγονται στο παιχνίδι για να διευκολυνθεί αυτό - συμπεριλαμβανομένης της προσφοράς ένα "Ultimate Safe Chat" mode, όπου οι χρήστες επιλέγουν τους παρατηρήσεις από ένα μενού? φιλτραρίσματος που εμποδίζει την ορκωμοσία και την αποκάλυψη των προσωπικών πληροφοριών? [5], και τους συντονιστές (μαζί με βετεράνων παικτών) που η αστυνομία παιχνίδι. [6] Ωστόσο, η παιχνίδι είχε κάποια κριτική, συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων που διδάσκει καταναλωτισμού [7], και ότι ορισμένοι παίκτες "ζαβολιές" για να βελτιωθεί το καθεστώς τους. [8]

 

Ιστορικό και ανάπτυξη

Development on Club Penguin began in 2003 when Lance Priebe and Lane Merrifield, employees at New Horizon Productions (which became New Horizon Interactive in 2005) in Kelowna , British Columbia , [ 9 ] saw a need for " social networking for kids". [ 3 ] As Merrifield later described the situation, they decided to build Club Penguin when they were unsuccessful in finding "something that had some social components but was safe, and not just marketed as safe" for their own children. [ 10 ] Merrifield and Priebe approached their employer, David Krysko, with the idea of creating a spinoff company to develop the new product. [ 9 ] Ανάπτυξης για το Club Penguin άρχισαν το 2003 όταν και Λανς Priebe Lane Merrifield, οι εργαζόμενοι στο New Horizon Productions (που έγινε New Horizon Interactive το 2005) σε Kelowna, British Columbia, [9], διαπίστωσαν την ανάγκη για "κοινωνικής δικτύωσης για τα παιδιά". [3 ] Όπως Merrifield αργότερα περιέγραψε την κατάσταση, αποφάσισαν να οικοδομήσουν Club Penguin όταν ήταν ανεπιτυχείς στην εύρεση "κάτι που είχε κάποιες κοινωνικές συνιστώσες αλλά ήταν ασφαλής, και δεν αφορά μόνο στην αγορά ως ασφαλούς" για τα δικά τους παιδιά. [10] Merrifield και προσέγγισε Priebe εργοδότη τους, ο David Krysko, με την ιδέα της δημιουργίας ενός spinoff εταιρεία για την ανάπτυξη του νέου προϊόντος. [9]

Prior to starting work on Club Penguin, Lance Priebe had been developing Flash web-based games in his spare time. [ 11 ] As part of Rocketsnail Games, Priebe released Experimental Penguins in 2000, which featured gameplay similar to that which was incorporated into Club Penguin. Πριν από την έναρξη των εργασιών για Club Penguin, Λανς Priebe είχαν αναπτυσσόμενες Flash web-based games στον ελεύθερο χρόνο. [11] Στο πλαίσιο της Rocketsnail Αγώνες, Priebe Πειραματική πιγκουΐνους κυκλοφόρησε το 2000, η οποία εμφανίζεται gameplay, ανάλογο με εκείνο που είχε ενσωματωθεί στο Club Penguin. Although Experimental Penguins went off line in 2001, it was used as the inspiration for Penguin Chat, which was released shortly after Experimental Penguin's removal. Αν και Πειραματική πιγκουΐνους εκπυρσοκρότησε γραμμή το 2001, χρησιμοποιήθηκε ως πηγή έμπνευσης για Penguin Chat, που κυκλοφόρησε λίγο μετά την απομάκρυνση του Πειραματικού Penguin. Thus, when Priebe, Merrifield and Krysko decided to go ahead with Club Penguin in 2003, they had Penguin Chat to inform part of the design process. Έτσι, όταν Priebe, Merrifield και Krysko αποφάσισε να προχωρήσει με το Club Penguin, το 2003, έπρεπε να ενημερώσει Penguin Chat μέρος της διαδικασίας σχεδιασμού. After two years of testing and development, the first version of Club Penguin went live on October 24, 2005. [ 1 ] Μετά από δύο χρόνια από τη δοκιμή και ανάπτυξη, η πρώτη έκδοση του Club Penguin πήγε ζωντανά στις 24 Οκτωβρίου 2005. [1]

Growth was rapid. Η ανάπτυξη ήταν γρήγορη. Club Penguin started with 15,000 users, and by March that number had reached 1.4 million — a figure which almost doubled by September, when it hit 2.6 million. [ 9 ] By the time Club Penguin was two years old, it had reached 3.9 million users. [ 12 ] At the point when they were purchased by Disney, Club Penguin had 12 million accounts, of which 700,000 were paid subscribers, and were generating $40 million in annual revenue. [ 2 ] Club Penguin ξεκίνησε με 15.000 χρήστες, από τον Μάρτιο και τον αριθμό αυτό είχε φθάσει 1,4 εκατ. ευρώ - ένα ποσό το οποίο σχεδόν διπλασιάστηκε από τον Σεπτέμβριο, όταν θα έχουν πληγεί 2,6 εκατ. ευρώ. [9] Με τον χρόνο Club Penguin ήταν δύο ετών, που είχε φθάσει 3,9 εκατ. χρήστες . [12] Στο σημείο κατά την απόκτησή τους από την Disney, Club Penguin είχε 12 εκατ. λογαριασμούς, εκ των οποίων καταβλήθηκαν 700.000 συνδρομητές, και δημιουργώντας $ 40 εκατομμύρια σε ετήσια έσοδα. [2]

Although the owners had turned down lucrative advertising offers and venture capital investments in the past, [ 9 ] in August 2007 they agreed to sell the company (both Club Penguin and the parent company) for the sum of $350 million. [ 2 ] In addition, the owners were promised bonuses of up to $350 million if they were able to meet growth targets by 2009. [ 13 ] In making the sale, Merrifield has stated that their main focus during negotiations was philosophical, [ 10 ] and that the intent was to provide themselves with the needed infrastructure in order to continue to grow. [ 3 ] Αν και οι ιδιοκτήτες είχαν απορριφθεί επικερδείς διαφημιστικές προσφορές και τις επενδύσεις σε επιχειρηματικό κεφάλαιο και στο παρελθόν, [9], τον Αύγουστο του 2007, συμφώνησε να πωλήσει την εταιρεία (και τα δύο Club Penguin και η μητρική εταιρεία), για το ποσό των $ 350 εκατομμυρίων ευρώ. [2] Εκτός , οι ιδιοκτήτες της είχαν υποσχεθεί μπόνους έως $ 350 εκατομμύρια αν ήταν σε θέση να ικανοποιήσει τους στόχους ανάπτυξης από το 2009. [13] Κατά την πώληση, Merrifield δήλωσε ότι κύριος στόχος τους κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων ήταν φιλοσοφικό, [10] και ότι είχε την πρόθεση να παρέχουν οι ίδιοι με τις απαιτούμενες υποδομές, ώστε να συνεχίσουν να αυξάνονται. [3]

On March 11, 2008 Club Penguin released the Club Penguin Improvement Project (CPIP). [ 14 ] This project allowed players to be part of the testing of new servers put into use in Club Penguin on April 14, 2008. [ 15 ] Players had a "clone" of their penguin made, to test these new servers for bugs and glitches. [ 16 ] The testing was ended on April 4, 2008. [ 17 ] Στις 11 Μαρτίου 2008 κυκλοφόρησε το Club Penguin Club Penguin Βελτίωση του έργου (CPIP). [14] Το έργο παίκτες επιτρέπεται να συμμετέχουν στη δοκιμή νέων servers που τίθενται σε χρήση στο Club Penguin, στις 14 Απριλίου, 2008. [15] Οι παίκτες είχαν ένα "κλώνο" του penguin γίνει, για τη δοκιμή των νέων αυτών εξυπηρετητών για σφάλματα και δυσλειτουργίες. [16] Η δοκιμή αυτή που έληξε στις 4 Απριλίου, 2008. [17]

In April 2008, Club Penguin opened its first international office in the UK for local support, [ 18 ] and Disney announced in June, 2008, plans to open an Australian office in August of that year. [ 19 ] They opened the Australian office in August 08 [ 20 ] and opened a Brazilian office in November 08. [ 21 ] Τον Απρίλιο του 2008, Club Penguin άνοιξε την πρώτη της διεθνή γραφεία στο Ηνωμένο Βασίλειο για την υποστήριξη των τοπικών, [18] και η Disney ανακοίνωσε τον Ιούνιο του 2008, σχεδιάζει να ανοίξει ένα γραφείο της Αυστραλίας, τον Αύγουστο του ίδιου έτους. [19] άνοιξαν το αυστραλιανό γραφείο στην Αύγουστος 08 [20] και άνοιξε ένα γραφείο της Βραζιλίας, το Νοέμβριο του 08 [21].

Επιχειρηματικό μοντέλο

Prior to being purchased by Disney, Club Penguin was almost entirely dependent on membership fees to produce a revenue stream. [ 5 ] Nevertheless, the vast majority of users (90% according to The Washington Post ) chose not to pay, instead taking advantage of the free play on offer. [ 22 ] Those who choose to pay do so because full (paid) membership is required to access all of the services, such as the ability to purchase virtual clothes for the penguins and buy decorations for igloos; [ 7 ] and because peer pressure has created a " caste system " separating paid from unpaid members. [ 23 ] Advertising, both in-game and on-site, have not been incorporated into the system, although some competitors have chosen to employ it: for example Whyville , which uses corporate sponsorship, [ 24 ] and Neopets , which incorporates product placements. [ 25 ] Πριν να αγοράζονται από Disney, Club Penguin ήταν σχεδόν εξ ολοκλήρου εξαρτώνται από τις εισφορές των μελών του για την παραγωγή ενός ροή εσόδων. [5] Παρ 'όλα αυτά, η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών (90% σύμφωνα με την The Washington Post) να μην πληρώσει, αντί να εκμεταλλεύονται το ελεύθερο παιχνίδι για την προσφορά. [22] Αυτοί που επιλέγουν να το κάνουν επειδή πληρώνουν πλήρη (πληρωμές) ένταξη απαιτείται για την πρόσβαση όλων των υπηρεσιών, όπως είναι η δυνατότητα να αγοράσουν ρούχα για την εικονική πιγκουΐνους και αγοράζουν διακοσμητικά για igloos? [7 ], καθώς και λόγω της αμοιβαίας πίεσης έχει δημιουργήσει ένα «σύστημα καστών" διαχωριστική άνευ αποδοχών που καταβάλλονται από τα μέλη. [23] Η διαφήμιση, τόσο στο παιχνίδι και στις εγκαταστάσεις, δεν έχουν ενσωματωθεί στο σύστημα, αν και ορισμένοι ανταγωνιστές έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσει τους: για παράδειγμα Whyville, η οποία χρησιμοποιεί εταιρικής χορηγίας, [24] και Neopets, η οποία ενσωματώνει τις τοποθετήσεις των προϊόντων [25].

An alternative revenue stream has come through the development of an online merchandise shop, which opened on the Club Penguin website in August 2006, [ 26 ] selling stuffed Puffles and T-shirts. Μια εναλλακτική ροή εσόδων έχει έρθει μέσω της ανάπτυξης ενός online καταστήματος εμπόρευμα, το οποίο άνοιξε για το Club Penguin ιστοσελίδα του Αυγούστου 2006, [26] πώλησης γεμιστές Puffles και T-shirts. Key chains, gift cards, and more shirts were added on November 7, 2006. [ 27 ] October 2008 saw the release of a line of plush toys based on characters from Club Penguin, which were made available online (both through the Club Penguin store and Disney's online store), and in retail outlets. [ 28 ] Βασικές αλυσίδες, δώρο καρτών, και πολλά πουκάμισα προστέθηκαν στις 7 Νοεμβρίου 2006. [27] Οκτωβρίου του 2008 χαρακτηρίστηκε από την απελευθέρωση της γραμμής του βελούδινα παιχνίδια που βασίζονται σε χαρακτήρες από το Club Penguin, οι οποίες διατίθενται σε απευθείας σύνδεση (και τα δύο μέσω του Club Penguin κατάστημα και Disney ηλεκτρονικό κατάστημα), και στα καταστήματα λιανικής πώλησης [28].

As with one of its major rivals, Webkinz , Club Penguin has traditionally relied almost entirely on word-of-mouth advertising to increase the membership. [ 29 ] Όπως και με έναν από τους κυριότερους αντιπάλους, webkinz, Club Penguin παραδοσιακά βασίστηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου από στόμα σε στόμα διαφήμιση για την αύξηση των μελών. [29]

Ασφάλεια των παιδιών

One of the major concerns when designing Club Penguin was how to improve both the safety of participants and the suitability of the game to children. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα κατά το σχεδιασμό Club Penguin ήταν πώς μπορεί να βελτιωθεί τόσο η ασφάλεια των συμμετεχόντων και την καταλληλότητα του παιχνιδιού για τα παιδιά. As Lane Merrifield stated, "the decision to build Club Penguin grew out of a desire to create a fun, virtual world that I and the site's other two founders would feel safe letting our own children visit." [ 30 ] As a result, Club Penguin has maintained a strong focus on child safety, [ 31 ] to the point whereby the security features have been described as almost "fastidious" and "reminiscent of an Orwellian dystopia ", although it has also been argued that this focus may "reassure more parents than it alienates." [ 32 ] Lane Merrifield Όπως ανέφερε, "η απόφαση για την οικοδόμηση Club Penguin αυξήθηκε λόγω της επιθυμίας να δημιουργήσει μια διασκεδαστική, εικονικό κόσμο που εγώ και η ιστοσελίδα της άλλες δύο ιδρυτές θα αισθάνονται ασφαλείς αφήσουμε τα δικά μας παιδιά επίσκεψη." [30] Ως αποτέλεσμα, Club Penguin έχει διατηρήσει μια ισχυρή έμφαση στην ασφάλεια των παιδιών, [31], μέχρι το σημείο του οποίου τα χαρακτηριστικά ασφαλείας έχουν περιγραφεί ως περίπου "ιδιότροπος" και "θυμίζει ένα Orwellian dystopia», αν και το επιχείρημα ότι ο στόχος αυτός μπορεί να "καθησυχάσει περισσότερο από γονείς που αποξενώνει. "[32]

The system employs a number of different approaches in an attempt to improve child safety. Το σύστημα χρησιμοποιεί μια σειρά από διαφορετικές προσεγγίσεις σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την ασφάλεια των παιδιών. The key approaches include: Οι βασικές προσεγγίσεις περιλαμβάνουν:

  • Preventing the use of inappropriate usernames . [ 33 ] Η πρόληψη της χρήσης ακατάλληλου ονόματα χρηστών. [33]
  • Providing an "Ultimate Safe Chat" mode, which limits players to selecting phrases from a list. [ 31 ] Η δημιουργία ενός "Ultimate Safe Chat" λειτουργία, η οποία περιορίζει τους παράγοντες για την επιλογή φράσεων από μια λίστα. [31]
  • Using an automatic filter during "Standard Safe Chat" (which allows users to generate their own messages). [ 34 ] In particular, profanity is blocked, even when users employ "creative" methods to insert it into sentences. [ 33 ] In addition, even some seemingly innocuous terms are filtered, such as "mom", and both email addresses and telephone numbers are blocked. [ 31 ] Χρησιμοποιώντας ένα αυτόματο φίλτρο κατά τη διάρκεια της "Safe Chat Standard" (το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν τα δικά τους μηνύματα). [34] Ειδικότερα, αισχρολογία είναι αποκλεισμένη, ακόμα και όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν "δημιουργικές" μεθόδους για να το τοποθετήσετε στη φράση. [33] Επιπλέον , ακόμη και κάποια φαινομενικά αθώο όροι φιλτράρονται, όπως η "μαμά", και δύο email διευθύνσεις και τα τηλέφωνα έχουν κλειδωθεί. [31]
  • Employing paid moderators . Χρησιμοποιεί καταβάλλεται συντονιστές. Out of 100 staff employed in the company in May 2007, Merrifield estimated that approximately 70 staff were dedicated to policing the game. [ 29 ] Από 100 το προσωπικό που απασχολείται στην εταιρεία το Μάιο του 2007, Merrifield Υπολογίζεται ότι περίπου 70 υπάλληλοι ήταν αφιερωμένο στην αστυνόμευση του παιχνιδιού. [29]
  • Promoting some veteran users to "secret agent" status, and encouraging them to report inappropriate behavior. [ 31 ] Προώθηση ορισμένες βετεράνος στους χρήστες να "μυστικός πράκτορας" καθεστώς, και την ενθάρρυνση τους να αναφέρουν ανάρμοστη συμπεριφορά. [31]

Each game server offers a particular type of chat — the majority allowing either chat mode, but some servers allow only the "Ultimate Safe Chat" mode. Κάθε παιχνίδι server προσφέρει ένα συγκεκριμένο είδος chat - που επιτρέπουν την πλειοψηφία είτε chat mode, αλλά ορισμένοι διακομιστές επιτρέπουν μόνο το "Ultimate Safe Chat" mode. When using "Standard Safe Chat", all comments made by users are filtered. Όταν χρησιμοποιείτε το "Πρότυπο Safe Chat", όλες οι παρατηρήσεις που διατυπώθηκαν από τους χρήστες είναι φιλτραρισμένο. When a comment is blocked, the user who made the comment sees it, but other users are unaware that it was made — suggesting to the "speaker" that they are being ignored, rather than encouraging them to try and find a way around the restriction. [ 31 ] Όταν ένα σχόλιο είναι αποκλεισμένη, ο χρήστης που έκανε την παρατήρηση ότι η διαφθορά είναι, αλλά σε άλλους χρήστες αγνοούν ότι έγινε - που υπονοούν, για τον "ομιλητής" που αγνοούνται, αντί να ενθαρρύνουν τους για να προσπαθήσουν να βρουν έναν τρόπο γύρω από τον περιορισμό [31].

Beyond these primary measures, systems are in place to limit the amount of time spent online, and the site does not feature any advertisements, for, as described by Merrifield, "within two or three clicks, a kid could be on a gambling site or an adult dating site". [ 29 ] Nevertheless, after Club Penguin was purchased by Disney, concerns were raised that this state of affairs may change, especially in regard to potential spin-off products [ 35 ] — although Disney has continued to insist that it believes advertising to be "inappropriate" for a young audience. [ 25 ] Πέρα από αυτά τα πρωτογενή μέτρα, υπάρχουν συστήματα για να περιορίσουν το χρόνο που αφιερώθηκε σε απευθείας σύνδεση, και το site δεν διαθέτουν όλες τις αγγελίες, για την, όπως περιγράφεται από Merrifield, "μέσα σε δύο ή τρία κλικ, ένα παιδί μπορεί να είναι τα τυχερά παιχνίδια σε μια ιστοσελίδα ή έναν ενήλικο dating site "[29]. Ωστόσο, μετά το Club Penguin, αγοράστηκε από την Disney, εκφράστηκαν ανησυχίες ότι η κατάσταση αυτή μπορεί να αλλάξει, ιδίως όσον αφορά το δυναμικό spin-off προϊόντων [35] - Disney, αν και συνέχισε να επιμένει ότι η πιστεύει ότι η διαφήμιση να είναι "ακατάλληλο" για ένα νεανικό κοινό. [25]

Players who use profanity are often punished by an automatic 24-hour ban, although not all vulgar language results in an immediate ban. Οι παίκτες που χρησιμοποιούν συχνά είναι ασέβεια τιμωρείται με αυτόματο 24ωρη απαγόρευση, αν και δεν είναι όλα τα χυδαία γλώσσα έχει ως αποτέλεσμα την άμεση απαγόρευση. Players found by moderators to have broken Club Penguin rules are punished by a ban lasting "from 24 hours to forever depending on the offense." [ 36 ] Οι παίκτες που βρέθηκαν από τους επόπτες να έχουν διασπάσει Club Penguin κανόνες τιμωρείται με μόνιμη απαγόρευση "από τις 24 ώρες για να πάντα ανάλογα με την επίθεση." [36]

Memberships Μέλη

Subscribed memberships Εγγεγραμμένα memberships

Players may pay to become subscribed members and doing so grants them additional in-game benefits. Οι παίκτες μπορούν να καταβάλλουν για να καταστεί εγγεγραμμένων μελών και κάνουν τους χορηγεί πρόσθετες παροχές στο παιχνίδι. Players who have paid membership may buy clothing, wigs and furniture, own up to fourteen Puffles (the virtual pets of Club Penguin), enjoy early access to new parts of the game, buy furniture for their puffles, have access to all puffle breeds, and open up their igloos. Παίκτες που έχουν καταβληθεί μέλους να μπορούν να αγοράσουν τα είδη ένδυσης, περούκες και τα έπιπλα, οι ίδιοι μέχρι δεκατεσσάρων Puffles (τα εικονικά κατοικίδια ζώα του Club Penguin), απολαμβάνουν έγκαιρη πρόσβαση σε νέα μέρη του παιχνιδιού, να αγοράσετε τα έπιπλα για τους puffles, έχουν πρόσβαση σε όλες τις φυλές puffle, και θα ανοίξει τους igloos. Members also have access to Members-only parties hosted by Club Penguin. [ 37 ] Τα μέλη επίσης να έχουν πρόσβαση μόνο στους βουλευτές-κόμματα που φιλοξενείται από Club Penguin. [37]

Free memberships Δωρεάν memberships

Club Penguin provides a "non-membership" option. Club Penguin προβλέπει μια "μη συμμετοχή" επιλογή. Although such play is free, it does not include all of the benefits of being a member. [ 7 ] Non-members may still purchase different colors for their penguins, buy player-card backgrounds, travel to any place in the Club Penguin world (except during members-only parties), and play games. Μολονότι η εν λόγω παιχνίδι είναι δωρεάν, δεν περιλαμβάνει όλα τα οφέλη από το να είναι μέλος. [7] Μη μέλη μπορούν ακόμη να αγοράζουν διαφορετικά χρώματα για τους πιγκουΐνους, παίκτης αγοράσει κάρτα υπόβαθρο, ταξιδεύουν σε κάθε χώρα στο Club Penguin κόσμο ( εκτός από τα μέλη-κατά τη διάρκεια μόνο μέρη), και να παίξετε παιχνίδια. Non-members may also receive and use items given out at parties that are held monthly for all players. Μη μέλη μπορούν επίσης να λαμβάνουν και να χρησιμοποιούν στοιχεία που διανεμήθηκε σε μέρη που πραγματοποιήθηκε μηνιαία για όλους τους παίκτες. However, non-members are restricted to only two red or blue puffles, and no member-only puffles may be bought, [ 38 ] (although if a former member once owned puffles, they may be kept). Ωστόσο, τα μη μέλη περιορίζεται σε δύο μόνο κόκκινα ή μπλε puffles, και κανένα μέλος δεν μόνο puffles μπορούν να αγοραστούν, [38] (αν και, αν το πρώην μέλος τη στιγμή που ανήκει puffles, μπορούν να διατηρούνται). Non-members cannot purchase clothes, furniture, wigs, hats, or igloo upgrades. [ 23 ] Μη μέλη δεν μπορούν να αγοράσουν ρούχα, έπιπλα, περούκες, καπέλα, ή ημισφαιρική αναβαθμίσεις [23].

Beta testers Beta δοκιμαστές

During the beta stages of Club Penguin's development, anyone could sign up to be a beta tester. Κατά τη διάρκεια της beta στάδια της ανάπτυξης του Club Penguin, κάποιος θα μπορούσε να υπογράψει μέχρι να είναι beta tester. Beta testers received special benefits upon the official release of Club Penguin, including a month of paid membership, coins and a pink and yellow party hat. [ 39 ] Beta δοκιμαστές λάβει ειδικές παροχές από την επίσημη κυκλοφορία του Club Penguin, συμπεριλαμβανομένου ενός μήνα καταβάλλεται ως μέλη, τα κέρματα και ένα ροζ και κίτρινο μέρος καπέλο. [39]

Environment Περιβάλλον

The "Town" room in Club Penguin Η "Πόλη" στην αίθουσα Club Penguin

Club Penguin is divided into various rooms and distinct areas. Club Penguin χωρίζεται σε διάφορες αίθουσες και διαφορετικούς τομείς. Many game locations can be accessed by clicking on the Club Penguin map. Πολλές τοποθεσίες παιχνίδι μπορεί να είναι διαθέσιμο κάνοντας κλικ στο χάρτη Club Penguin. Some places are reached by clicking their general area on the map and then walking the penguin to the specific location. [ 40 ] Other places are only available for access on certain days or at certain times. Ορισμένες θέσεις επιτυγχάνονται πατώντας τους γενικούς περιοχή στο χάρτη και στη συνέχεια το περπάτημα πιγκουίνος με τη συγκεκριμένη θέση. [40] Άλλες θέσεις είναι διαθέσιμες μόνο για την πρόσβαση σε ορισμένες ημέρες ή σε ορισμένες χρονικές στιγμές.

Each player is provided with an igloo for a home. Κάθε παίκτης είναι εφοδιασμένο με σύστημα ημισφαιρική για ένα σπίτι. Members have the option of opening their igloo so other penguins can access it via the map, under "Member Igloos". [ 37 ] Members may also purchase larger igloos and decorate their igloos with items bought with virtual coins earned by playing mini-games. [ 22 ] Τα μέλη έχουν τη δυνατότητα ανοίγματος τους άλλους πιγκουΐνους ημισφαιρική έτσι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό μέσω του χάρτη, με τον τίτλο "κράτος Igloos". [37] Τα μέλη μπορούν επίσης να αγοράζουν μεγαλύτερες igloos και διακοσμούν τους igloos και τα αντικείμενα που αγοράζονται με εικονικά κέρματα κερδίσει παίζοντας μίνι-παιχνιδιών. [22]

Notable places within Club Penguin Σημαντικά σημεία της Club Penguin

 Το Στάδιο

A former map of Club Penguin Ο πρώην χάρτη του Club Penguin

 Το Στάδιο κυκλοφόρησε το Νοέμβριο του 2007, στο Plaza, μεταξύ των Pet Shop και την Pizza σάλα. [41] Στο στάδιο, πιγκουΐνοι μπορούν να παίξουν παιχνίδια. Εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να αγοράζουν κοστούμια για το παιχνίδι, μια επιλογή που δεν είναι μέλη δεν έχουν. Το σενάριο για το παιχνίδι βρίσκεται στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης.  Όταν κάνετε κλικ, τον κατάλογο των γραμμών έχει τεθεί.  Κάθε μήνα, ένα νέο παιχνίδι είναι κυκλοφορήσει.

Game features Παιχνίδι χαρακτηριστικά

A typical Club Penguin player card Ένα τυπικό Club Penguin κάρτα παίκτη

 Emoticons

 Οι παίκτες μπορούν να εκφράσουν τα συναισθήματά τους με emoticons.  Υπάρχουν πολυάριθμες emoticons, όπως είναι ένα χαρούμενο πρόσωπο, μια θλιβερή όψη, οργισμένοι, winking κλπ. Το emoticons εμφανίζονται πάνω από το κεφάλι του είδωλο σε μια ομιλία του φούσκα. Υπάρχουν επίσης emoticons μυστικό που μπορεί να κινητοποιηθεί με συμπίεση των γραμμάτων στο πληκτρολόγιο (π.χ. κρατώντας πατημένο Ε  ,Ι και παράγει την ημισφαιρική emoticon).  Στις 5 Δεκεμβρίου 2007, η καρδιά και το κρανίο emoticons αφαιρέθηκαν επειδή παίκτες που βρέθηκαν αυτές τις προσβλητικές, και αντικαταστάθηκαν με τα άνθη φατσούλα.  Στις 9 Ιανουαρίου 2008, η καρδιά φατσούλα ήταν και πάλι ως αποτέλεσμα της ζήτησης από δημοφιλείς παίκτες, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με θετικό τρόπο και η φροντίδα. [42]

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 Τα μέλη μπορούν να χρησιμοποιούν τα εικονικά νομίσματα που συλλέγουν από το παιχνίδι μίνι παιχνίδια να αγοράσουν διάφορα είδη από μια μεγάλη ποικιλία από μαγαζιά. [43] Shop περιλαμβάνουν είδη ένδυσης, περούκες, στάδιο κοστούμια, igloos, έπιπλα, και τα αθλητικά. Τα μέλη και μη μέλη όσο μπορεί επίσης να αγοράσει νέα χρώματα για τους πιγκουΐνους.

Κάθε παίκτης έχει τη δική του penguin κάρτας, το οποίο χρησιμοποιείται για τη διαχείριση του παίκτη της απογραφής. [44] Παίκτες μπορούν να διακοσμήσουν τους κάρτα με την αγορά νέων υπόβαθρο, ενδυμάτων και άλλων ειδών [44]. Penguin κάρτες μπορούν επίσης να είναι η απεικόνιση "καρφίτσες" - νέα παραδείγματα των οποίων περιλαμβάνονται εντός Club Penguin κάθε δύο εβδομάδες. Pins are free, but are hidden throughout the game. Pins είναι ελεύθερα, αλλά είναι κρυμμένο σε όλο το παιχνίδι.Τον Ιανουάριο 4, 2008, Club Penguin έκρυψε το 50η pin, [45] ένα φτυάρι χιονιού. Flags are similar to pins; they also appear in the top left-hand corner of a player's penguin card. Σημαίες είναι παρόμοια με καρφίτσες? Που επίσης εμφανίζονται στην πάνω αριστερή γωνία του παίκτη penguin κάρτα.

. Ρούχα που φέρουν οι πιγκουΐνοι, τα οποία μπορούν είτε να αγοραστούν ή διατυπώθηκε κατά μέρη. Only members can buy clothes, but those given out at parties are wearable by all penguins. Μόνο τα μέλη μπορούν να αγοράσουν ρούχα, αλλά αυτές που καθορίζονται στο μέρη φορετά από όλα πιγκουΐνους.

. Ορισμένα ημισφαιρική στυλ είναι θέμα για τα κόμματα, όπως το μπαμπού Hut ή ξύλινη καλύβα. Έπιπλα μπορούν να αγοραστούν για το igloos των εγγεγραμμένων μελών και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το σχεδιασμό και στολίζουν σε ημισφαιρική. [46] για Flooring σε ημισφαιρική (εισήγαγε 19 Ιανουαρίου 2007) [46] είναι επίσης προσβάσιμα μόνο με καλυφθέντος μέλη.

Puffles Puffles   

 Είναι διαθέσιμη από το Pet Shop σε μπλε, πράσινο, ροζ, μαύρο, μοβ, κόκκινο και κίτρινο.  Μη μέλη έχουν πρόσβαση σε μπλε και κόκκινο puffles μόνο, και δεν μπορεί να έχει περισσότερα από δύο? Μέλη μπορούν να θεσπίσουν μέχρι δεκατεσσάρων puffles. [38] Τα μέλη των οποίων η σύνθεση έχει λήξει επιτρέπεται να διατηρήσουν την puffles.

Puffles have health, rest, and energy bar charts to indicate their status. Puffles έχουν την υγεία, την ανάπαυση, την ενέργεια και bar charts να αναφέρουν το καθεστώς τους. Puffles which are not "looked after" will run away from the player, and will need to be replaced. [ 47 ] Puffles που δεν είναι "φροντίδα" θα διαρκέσει από τον παίκτη, και θα πρέπει να αντικατασταθούν. [47]

 Υπάρχουν επτά επίσημες φυλές puffles, το καθένα με μια διαφορετική προσωπικότητα (όπως περιγράφεται στο στο παιχνίδι "Θέσπιση Puffle" κατάλογος): [47]

  • Blue Puffles είναι γνωστό ότι είναι ήπια-μετριάζεται και το περιεχόμενο.  (Διατίθεται σε μη μέλη)
  • ] Πράσινη Puffles είναι πολύ ενεργητικός και παιχνιδιάρικο, και "θελει εναν κλόουν κοντά". [47]
  • Purple Puffles οι χορευτές, και περιγράφονται ως "συνήθως ευτυχής", αλλά είναι σχολαστικός eaters [47].
  •  Red Puffles (από το "Νησί Rockhopper") είναι γνωστό ότι είναι τολμηροί και ενθουσιώδης. (Διατίθεται σε μη μέλη)
  •  Ροζ Puffles είναι πολύ δραστήριος και ζωηρός, όπως και στην άσκηση.
  •  Black Puffles περιγράφονται ως διαθέτει μια ισχυρή και αθόρυβη διάθεση.
  •  Κίτρινο Puffles προστέθηκαν το Νοέμβριο του 2007. [48], όπως αυτές απεικονίζονται τόσο καλλιτεχνική και αυθόρμητη.

 Το Club Penguin Times

 Club Penguin έχει ελεύθερη εικονική εβδομαδιαίας εφημερίδας που παραδίδονται κάθε Πέμπτη. [49] Θα είναι προσβάσιμες μέσα από το παιχνίδι και περιλαμβάνει ειδήσεις για Club Penguin και χαρακτηριστικά παιχνίδια, κόμικς, τις δημοσκοπήσεις, ένα ημερολόγιο και άλλαΈχει επίσης συμβουλές στήλη, όπου ο παίκτης μπορεί να γράψει θεία της Αρκτικής και να θέσει ερωτήσεις σχετικά με το Club Penguin. [50] Κάθε χρήστης μπορεί να υποβάλει ερωτήσεις, ανέκδοτα, γρίφους, ποιήματα, κόμικς, θαυμαστής τέχνης, καθώς και συμβουλές και μυστικά για να Η Penguin Times, που μπορεί να επιλεγεί και εκτίθενται στο επόμενο τεύχος.Μια ιδιαίτερη τιμή, πρέπει να ονομάζεται "Penguin του μήνα".] Μέσα στο παιχνίδι, το λεβητοστάσιο υπό την Night Club περιέχει ένα αρχείο των εφημερίδων από τις έξι τελευταίες εβδομάδες. [49]

Club Penguin: Elite Penguin Force Club Penguin: Elite Penguin Force

 Ένα παιχνίδι βίντεο κυκλοφόρησε από την Disney για το Nintendo DS στις 25 Νοεμβρίου 2008. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί τον παίκτη, ως μέλος της «Elite Penguin Force» και επίλυση μυστήρια γύρω Club Penguin. Το παιχνίδι διαθέτει μίνι παιχνίδια από Club Penguin. Κέρματα έχουν εισπραχθεί από το μίνι-παιχνίδια μπορούν να μεταφερθούν στον παίκτη Club Penguin λογαριασμό. [51]

Coins For Change Κέρματα Για Αλλαγή

2007 2007

 Κέρματα Για την αλλαγή του ήταν στο παιχνίδι δωρεά διαθέσιμη από τον Δεκέμβριο του 14 έως τις 24 Δεκεμβρίου 2007, στο οποίο οι παίκτες θα μπορούσαν να δωρίσουν τα εικονικά νομίσματα σε κάθε από τρεις φιλανθρωπικούς θέματα: Παιδιά που είναι άρρωστο, το περιβάλλον, και τα παιδιά στις αναπτυσσόμενες χώρες. [52 ] Οι παίκτες θα μπορούσαν να δωρίσουν σε αυξήσεις των 50, 250, ή 500 εικονικά κέρματα.  Στο τέλος της εκστρατείας, η New Horizon Ίδρυμα δωρεά συνολικά $ 1 εκατ. ευρώ για να του Παγκόσμιου Ταμείου για τη Φύση, η Elizabeth Glaser Pediatric AIDS Foundation, και δωρεάν τα παιδιά. [53] Το ποσοστό του 1 εκατ. δολάρια που κάθε οργάνωση λαμβάνονται εξαρτάται από το πόσα κέρματα εικονικό ήταν δωρεά προς παίκτες κάθε θέμα. [52] Για παράδειγμα, αν οι περισσότεροι παίκτες τους δώρισε εικονικά κέρματα για το περιβάλλον, την περιβαλλοντική οργάνωση έχεις υψηλότερο ποσοστό από τις άλλες. Issue #115 of The Penguin Times stated that the standings were: [ 54 ] Τεύχος # 115 του Penguin Times ανέφερε ότι η κατάταξη ήταν: [54]

] Συνολικά πάνω από δύο δισεκατομμύρια κέρματα εικονικό ήταν δωρεά. [52]

2008 2008

 Κέρματα για την Αλλαγή του επέστρεψε για δεύτερη φορά στις 12 Δεκεμβρίου 2008.  Αυτή τη φορά συνολικά 1 εκατομμύριο δολάρια θα δοθούν για:

  •  Τα παιδιά που είναι άρρωστα - 30%, $ 300.000 πηγαίνει εταίρων Υγείας για να παρέχει ιατρική περίθαλψη για τα παιδιά στην Αϊτή και τη Ρουάντα.
  • Παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάνε στο σχολείο - το 33%, οι δωρεές προς τα εξής δύο οργανισμών:
    •  $ 30.000 για να πηγαίνει Συνεργάτες στο Κέρας της Αφρικής για τη στήριξη της εκπαίδευσης, το παιχνίδι της θεραπείας, καθώς και προγράμματα για τη δραστηριότητα ορφανά του AIDS στην Αιθιοπία.
    • 340.000 δολάρια για να πηγαίνει Πολέμου παιδιών για τη στήριξη της εκπαίδευσης, των δικαιωμάτων του παιδιού, και τη μείωση της φτώχειας για τα παιδιά που πλήττονται από τον πόλεμο στη Γεωργία, το Αφγανιστάν, και στη Βόρεια Ουγκάντα.
  • . Παιδιά χωρίς γονείς ή τραυματίζονται από τον πόλεμο - 37%, 330.000 δολάρια για να πάει δωρεάν στα παιδιά να βοηθήσουν τις κοινότητες στην Ινδία, το Εκουαδόρ, την Κίνα και την αγροτική κατασκευή σχολείων και την παροχή εκπαίδευσης σε παιδιά που είναι φτωχές και δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το σχολείο.

. Αυτή τη φορά, συνολικά πάνω από τρία δισεκατομμύρια κέρματα εικονικό ήταν δωρεά δύο και μισή εκατομμύρια ανθρώπους. Εκτός από τις δωρεές προς τις ανωτέρω οργανώσεις, Club Penguin άλλο αποφάσισε να συνεισφέρει 500.000 δολαρίων για την υποστήριξη φιλανθρωπικών προκαλεί στους τομείς όπου Club Penguin υποστηρίζει διεθνείς επιχειρήσεις που ήταν τόσο εντυπωσιασμένος από την ενθουσιώδη ανταπόκριση στις Coins για αλλαγή. [55]

 Υποδοχή και κριτική

==Club Penguin, γενικά έχει καλή υποδοχή: το site έχει χρησιμοποιηθεί με θετικό μοντέλο κατά την κατάρτιση της αστυνομίας στον Καναδά, και ότι έχει χορηγηθεί μία "παιδιά" της ιδιωτικής ζωής σφραγίδα έγκρισης "από το Better Business Bureau. [56] Ομοίως, Brian Ward, ένα Ντετέκτιβ Επιθεωρητή κατά την παιδική κακοποίηση Διερεύνηση Command στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε ότι θα αφορά τα παιδιά, παρά την εμπειρία ενός συστήματος όπως το Club Penguin, πριν προβεί σε ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία παρέχουν μικρότερη προστασία. [57] Από την άποψη του απλού δημοτικότητα, η ταχεία ανάπτυξη του Club Penguin υποδηλώνει σημαντική επιτυχία, αν και υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτό είναι ισοπεδωτική out. Nielsen στοιχεία που ανακοινώθηκαν τον Απρίλιο του 2008 αναφέρεται ότι κατά τους προηγούμενους 12 μήνες Club Penguin κυκλοφορίας της είχε μειωθεί κατά 7%. [58]

. Μια κριτική που διατυπώθηκε από τους σχολιαστές είναι ότι το παιχνίδι ενθαρρύνει καταναλωτισμού. [7] Ενώ Club Penguin δεν απαιτεί τα μέλη να αγοράζουν προϊόντα στο παιχνίδι με την καθημερινή ζωή χρημάτων (αντί να στηρίζονται σε ένα σύνολο μηνιαία χρέωση), οι παίκτες καλούνται να κερδίσουν τα κέρματα εντός το παιχνίδι με το οποίο να αγοράζουν εικονικά προϊόντα.maths, ] Επίσης, η "ανταγωνιστική νοοτροπία" ότι αυτό μπορεί να δημιουργήσει έχει οδηγήσει σε ανησυχίες σχετικά με την απάτη, όπως τα παιδιά αναζητούν "συντομεύσεις" για να βελτιώσουν την κατάσταση, και, προτείνεται, αυτό μπορεί να επηρεάσει την συμπεριφορά του πραγματικού κόσμου. [8] το παιχνίδι της άμυνας, Club Penguin προσέθεσε κατευθυντήριες γραμμές για την πρόληψη της απάτης, την απαγόρευση των παικτών που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής, ακόμη και μετά από εκείνους που θα ενθαρρύνουν την πρακτική έξω από τα όρια του παιχνιδιού. [8] Ενώ στην consumerist μπροστά, ορισμένοι σχολιαστές ανέφεραν ότι η χρήση των χρημάτων στο παιχνίδι μπορεί να βοηθήσει τους διδάξουμε στα παιδιά πώς να εξοικονομήσουμε χρήματα, για να επιλέξετε αυτό που δαπανούν για, και να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στα μαθηματικά, [22] [7], ενθαρρύνοντάς τους να "ασφαλής πρακτική νομιμοποίησης δεξιότητες διαχείρισης». [59 ]

Παρά τις προσπάθειες για τη δημιουργία ενός ασφαλούς χώρου για τα παιδιά στο Club Penguin, οι ανησυχίες για την ασφάλεια και η συμπεριφορά εξακολουθεί να ανακύψουν στο πλαίσιο των μέσων μαζικής ενημέρωσης. [ 23 ] Αν και η γλώσσα στο παιχνίδι διηθείται, συζητήσεις εκτός του Club Penguin είναι πέραν του κατόχου του ελέγχου και, συνεπώς, έχει δηλώσει ότι οι εκτός του χώρου των εγκαταστάσεων φόρουμ μπορεί να γίνει ", όπως bawdy όπως και κάθε άλλη συζήτηση". [23] Όμως, ακόμα και εντός της παιχνίδι, ορισμένοι σχολιαστές επεσήμανε ότι «cyberbullying" μπορούν ακόμη να εμφανιστούν, [55] με φλόγα πολέμους ενδεχομένως εμφανίζονται μέσα στο παιχνίδι? [6] και το "σύστημα καστών" μεταξύ αυτών που έχουν την ιδιότητα του μέλους και τα στοιχεία και σε εκείνους που η έλλειψη της πλήρους ένταξης, ( και κατά συνέπεια είναι σε θέση να δικό του "πιο cool" στοιχεία), μπορεί να οδηγήσει σε παίκτες που έχουν έναν σκληρό χρόνο προσελκύοντας φίλους [23].

 [ 5 ] Μια από τις επικρίσεις που προήλθαν από Caitlin Flanagan στον Ατλαντικό Μηνιαία: σε σχέση με την ασφάλεια διαδικασίες, σημείωσε ότι Club Penguin είναι "σίγουρα τον ασφαλέστερο τρόπο για τα παιδιά χωρίς εποπτεία να μιλήσω με δυνητικά κακόβουλες ξένοι - αλλά γιατί θα θέλετε να το κάνουμε αυτό στο πρώτη θέση; "[6] Αν και η δύναμη των απόψεων των κριτική αυτή μπορεί να διαφέρει, η ανησυχία αυτή αντικατοπτρίζεται Lynsey Kiely στην Ανεξάρτητη Κυριακή, που είναι εισηγμένες Karen Mason, Διευθύντρια Επικοινωνίας για Club Penguin, όπως λένε" δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι κάθε άτομο ο οποίος επισκέπτεται το site είναι ένα παιδί. "[5]

 Δείτε επίσης

Club Penguin
club penguin ιστορικο
pins
PHOTO
club penguin puffle
club penguin κωδικοι
Αρχεία
Ψηφοφορίες
games
αστείες φάτσες
music
chat mpam
Guestbook
Links
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
CHAT CLUB
 
Μέλη του club
Προτείνετε το club σε ένα φίλο
Αναζήτηση
Γίνετε μέλος
 

Αναζητήστε προϊόντα στο BestPrice

 
4.000.000+ προϊόντα!

Αν θεωρείτε ότι το υλικό του club είναι παράνομο, προσβλητικό ή αντίκειται στους όρους χρήσης του Pathfinder, παρακαλούμε ενημερώστε το τμήμα διαχείρισης του Pathfinder.
- Η Phaistos Networks δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο που εμφανίζεται στον Pathfinder και προέρχεται από τα μέλη του ή από εξωτερικές πηγές -

© 1997-2014 Phaistos Networks S.A.