Pathfinder clubs - Δήμος Αρέθουσας
 evolving to achieve perfection

Pathfinder clubs  My Clubs   Login Κατηγορία: Πολιτική - Κράτος - Φορείς » Νομαρχίες και Δήμοι
dimosarethousas
Δήμος Αρέθουσας (επισκέπτης)
ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ

Η ‘’ΛΥΡΑ’’

Η ΠΡΩΤΗ ΛΥΡΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΡΜΗ. ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΕΡΜΗΣ ΕΙΧΕ ΚΛΕΨΕΙ ΕΝΑ ΚΟΠΑΔΙ ΑΓΕΛΑΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΑΠΟΛΛΩΝΑ. ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙΝΑΣΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΡΜΗΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΙΑ ΧΕΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΒΟΥΚΙ ΤΗΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΛΥΡΑ.

ΟΤΑΝ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΚΛΕΦΤΗΣ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΗΝ «ΜΑΙΑ» ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ ΤΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΓΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ Ο ΕΡΜΗΣ ΕΚΤΟΣ ΤΑ ΖΩΑ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΥΡΑ ΤΟΥ.

ΜΕ ΑΥΤΗΝ Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΘΕΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ.

Ο ΟΜΗΡΟΣ ΜΑΣ ΔΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Ο ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ ΧΟΡΕΥΟΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΗΣ ΛΥΡΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΛΟΥ.

ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΛΥΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΚΗΝΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 1500 π.χ. ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΛΥΡΑΣ ΗΤΑΝ 2, Η ΚΛΑΣΙΚΗ, ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΡΦΕΑ, ΚΑΙ Η ΚΙΘΑΡΑ.

ΚΑΠΟΥ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΞΑΡΙ.

Η ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΛΥΡΑ ΈΧΕΙ 3 ΧΟΡΔΕΣ ΛΑ, ΜΙ, ΣΙ, ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΙΦΑΛ, ΤΑ ΩΤΙΑ (ΚΛΕΙΔΙΑ δηλ.) ΤΟ ΓΑΪΔΟΥΡ, Ο ΚΟΡΔΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΑΛΕΡ ( Η ΓΛΩΣΣΑ).

Ο ‘’ΚΕΜΑΝΕΣ’’ (Η ΚΕΜΕΤΖΕ) ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΤΗΣ ΛΥΡΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΦΕΡΕΙ ΑΠΟ 5 ΩΣ 8 ΧΟΡΔΕΣ.

ΤΟ ‘’ΤΟΥΛΟΥΜ’’

ΤΟ ΤΟΥΛΟΥΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ‘’ΑΣΚΑΥΛΟ’’, ΑΣΚΙ + ΑΥΛΟΣ.

ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΑΝ ΓΚΑΙΝΤΑ Η ΤΣΑΜΠΟΥΝΑ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΠΡΟΒΑΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ 2 ΑΥΛΟΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟ ΞΥΛΟ ΚΑΛΑΜΙ Η ΚΟΚΑΛΟ.

ΤΟ ΤΟΥΛΟΥΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΟ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΣΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ.

Η ‘’ΖΟΥΡΝΑ’’

ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΑΙΟΣ ‘’ΟΞΥΑΥΛΟΣ’’ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΗ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΟΞΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΠΟΥ ΕΞΑΓΕΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ.

ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΑΥΛΟΣ ΑΛΛΑ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΠΛΑΤΙΑ.

ΤΡΙΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥ ΖΟΥΡΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ‘’ΤΑΟΥΛ’’.

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΗΧΟΜΙΜΗΤΙΚΟ.

ΑΛΛΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ – ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΦΥΣΙΚΑ - ΕΙΝΑΙ ΤΟ ‘’ΓΑΒΑΛ’’ ΕΙΔΟΣ ΦΛΟΓΕΡΑΣ (ΚΑΒΑΛΗ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ), Ο ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΥΛΟΣ-ΦΛΟΓΕΡΑ, ΤΟ ΚΛΑΡΙΝΟ ΤΟ ΒΙΟΛΙ κ.α.

ΟΙ ΧΟΡΟΙ ΜΑΣ

‘’ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ’’

ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΝΤΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ 24 ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥΣ, ΜΟΝΑ Η ΔΙΠΛΑ, ΚΑΙ ΞΑΝΑΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ.

ΩΣ ΠΡΩΤΟ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΥΡΡΙΧΙΟ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟΣ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΧΟΡΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.

ΕΙΝΑΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΦΗΜΟΙ ΚΟΥΡΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΡΟΣ ΙΔΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΟ ΚΛΑΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟΥ ΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΟΝΟ.

ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΞΕΝΟΦΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΑΘΟΔΟ ΤΩΝ ΜΥΡΙΩΝ» ΟΠΟΥ, ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΛΛΑΚΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 2.400 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.

ΧΟΡΕΥΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΛΥΡΑ.

ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ΄ ΕΞΟΧΗΝ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΓΕΡΑ ΠΟΔΙΑ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΟΦΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ‘’ΠΥΡΡΙΧΟ’’ ΑΠΟ ΤΗΝ ‘’ΚΥΔΩΝΙΑ’’ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ ΤΟΥ.

Ο ΧΟΡΟΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ‘’ΣΕΡΑ’’, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΞΑΚΟΥΣΤΩΝ ΧΟΡΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΣΕΡΑ ΠΟΤΑΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ.

‘’ΤΡΟΜΑΧΤΟΝ’’

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΟΠΟΥ Ο ΧΟΡΕΥΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ – ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΡΟΗΛΘΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ – ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΥΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΑΤΟΥΣΕΣ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΥΚΙΝΗΣΙΑ ΟΙ ΧΟΡΕΥΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΟΕΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ.

‘’ΚΟΤΣΑΡΙ’’

ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΧΟΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ. ΟΙ ΧΟΡΕΥΤΕΣ ΕΔΩ ΠΙΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ. ΚΟΤΣ-ΑΡΙ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΩ ΤΟ ΚΟΤΣ, ΤΗΝ ΠΤΕΡΝΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΤΥΠΗΜΑ ΑΥΤΗΣ.

ΧΟΡΟΣ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

‘’ΣΑΙΡΑΝΙΤΣΑ’’

ΕΝΑΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΙΚΤΑ ΜΕ ΑΝΑΠΟΔΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΠΡΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ <<Σ(Τ)ΟΝ ΤΟΠΟ>>.

Η ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΣΑΙΡΑΝΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΙΡΕ ΑΝΝΙΤΣΑ (ΜΙΚΡΗ ΑΝΝΑ, ΔΗΛΑΔΗ), Η ΣΕΡΑ (= ΧΗΡΑ) ΑΝΝΙΤΣΑ, ΔΙΟΤΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΑΝΝΑ ΚΟΜΝΗΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΧΟΡΕΥΤΕΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΩΝΟΥΣΑΝ ΕΤΣΙ ΕΝΩ ΤΗΝ ΥΠΟΔΕΧΟΝΤΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΟΡΟ, Η ΤΗΣ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΩΣ ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΙΧΑΝ.

‘’ΚΟΤΣΑΚΓΕΛ’’:

ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ.

Ο ΠΡΩΤΟΧΟΡΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΑΛΛΟΤΕ ΚΥΚΛΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΕΛΙΚΟΕΙΔΕΣ ΣΧΗΜΑ (ΦΙΔΙΟΥ).

ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ.

‘’ΕΜΠΡΟΠΙΣ’’

ΕΝΑΣ ΗΠΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΣ ΧΟΡΟΣ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΩΝ ΧΟΡΕΥΤΩΝ.

ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙ ΧΟΡΕΥΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, ΕΜΠΡΟ(ς) + (Ο)ΠΙΣ.

ΕΝΑΣ ΚΑΘΑΡΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.

‘’ΔΙΠΑΤ’’

ΩΡΑΙΟΤΑΤΟΣ ΧΟΡΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΡΡΑΒΩΝΕΣ ΚΑΙ ΓΑΜΟΙ.

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΗΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΔΩΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΑΛΛΑΓΗ.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΕΣΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ.

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΠΛΟ ΠΑΤΗΜΑ.

ΑΛΛΟΙ ΧΟΡΟΙ. ΤΟ ‘’ΟΜΑΛ’’ = ΟΜΑΛΟΣ ΠΟΥ ΤΙΜΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΈΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ-ΔΩΡΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ.

ΤΟ ‘’ΤΙΚ’’, ΔΙΠΛΟ Ή ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΥΘΥΜΟΣ ΧΟΡΟΣ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΧΟΡΕΥΤΗ , ‘’ΣΟΝ ΤΟΠΟ’’, ΣΟ ‘’ΓΟΝΑΤΟΝ’’ κ.α. ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΙΚ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΗΠΙΟ.

Η ‘’ΛΕΤΣΙΝΑ’’ Η ‘’ΤΡΥΓΟΝΑ’’ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΕΞΙΣΤΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΗΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ.

ΤΕΛΟΣ – ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΠΙΚΙΣΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ – ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΧΟΡΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΤΟΣΗ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

free website stats program
Βιβλίο επισκεπτών (Guestbook)
Κεντρική
Φωτογραφίες
Αρχεία
Ψηφοφορίες
Λαϊκή παράδοση-Θρύλοι
Μυθολογία και ονομασία της περιοχής.
Προϊστορία της περιοχής Αρέθουσας.
Αρχαιότητα της περιοχής Αρέθουσας.
Η εποχή του Βυζαντίου.
Η περιοχή του Δήμου μας στα χρόνια του Μακεδονικού Αγώνα.
Η προσφυγιά "πόνος και δόξα" για τους πρόσφυγες.
Ο όντος κατά την αρχαιότητα.
Τα μουσικά όργανα των Ποντίων.
Ποντιακές παροιμίες και γνωμικά.
Οι μήνες κατά τους Ποντίους της περιοχής μας.
Τα ποντιακά κάλαντα της περιοχής μας.
Τα χωριά του Δήμου μας.
Το χωριό Μαυρούδα.
Το χωριό Ανοιξιά.
Το χωριό Λευκούδα.
Το χωριό Στεφανινά.
Μηνύματα
Χρήσιμες σελίδες (Links) που αφορούν τα χωριά του Δήμου μας.
 
Μέλη του club
Προτείνετε το club σε ένα φίλο
Αναζήτηση
Γίνετε μέλος
 

Αναζητήστε προϊόντα στο BestPrice

 
4.000.000+ προϊόντα!

Αν θεωρείτε ότι το υλικό του club είναι παράνομο, προσβλητικό ή αντίκειται στους όρους χρήσης του Pathfinder, παρακαλούμε ενημερώστε το τμήμα διαχείρισης του Pathfinder.
- Η Phaistos Networks δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο που εμφανίζεται στον Pathfinder και προέρχεται από τα μέλη του ή από εξωτερικές πηγές -

© 1997-2014 Phaistos Networks S.A.