Pathfinder clubs - ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, ο πελώριος σμάραγδος
 evolving to achieve perfection

Pathfinder clubs  My Clubs   Login Κατηγορία: Θρησκεία και Πίστη
kellion
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, ο πελώριος σμάραγδος (επισκέπτης)

ΕΙΣΟΔΟΣ
1η ΣΕΛΙΔΑ
ΕΚΘΕΣΗ ΘΗΣΑΥΡΩΝ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
ΧΑΡΤΗΣ - ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ - ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΙΣΤΟΡΙΑ
Α΄ ΤΥΠΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ 972, "ΤΡΑΓΟΣ"
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΟΧΗ
ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΑΝΣΛΑΒΙΣΜΟΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΧΙΛΙΕΤΗΡΙΔΟΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ (963-1963)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΧΙΛΙΕΤΗΡΙΔΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ - ΚΑΘΕΣΤΩΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
ΜΟΥΣΙΚΗ & ΨΑΛΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
ΜΟΝΗ ΖΥΓΟΥ
ΔΑΦΝΗ
ΚΑΡΥΕΣ
ΠΡΩΤΑΤΟ
ΑΘΩΝΙΑΔΑ
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
1. ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ
2. ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ
3. Ιβήρων
4. ΧΙΛΙΑΝΔΑΡΙΟΥ
5. Διονυσίου
6. Κουτλουμουσίου
7. Παντοκράτορος
8. ΞΗΡΟΠΟΤΑΜΟΥ
9. Ζωγράφου
10. ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ
11. Καρακάλλου
12. ΦΙΛΟΘΕΟΥ
13. ΣΙΜΩΝΟΣ ΠΕΤΡΑΣ
14. ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ
15. ΣΤΑΥΡΟΝΙΚΗΤΑ
16. ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ
17. ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ
18. ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ
19. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ
20. ΚΑΣΤΑΜΟΝΙΤΟΥ
ΠΑΝΗΓΥΡΕΙΣ ΙΕΡΩΝ ΜΟΝΩΝ
ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ (Λαύρας)
ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ (Βατοπεδίου)
ΜΠΟΓΟΡΟΔΙΤΣΑ (Ρωσικού)
ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ (Παντοκράτορος)
ΑΓ.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ (Κουτλουμουσίου)
ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΗΣ (Λαύρας)
ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΑ (Λαύρας)
ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ (Ξενοφώντος)
Νέα Σκήτη (Αγ.Παύλου)
Αγίου Δημητρίου (Αγ.Παύλου)
Αγίου Δημητρίου (Βατοπεδίου)
Τιμίου Προδρόμου (Ιβήρων)
ΠΑΝΗΓΥΡΕΙΣ ΣΚΗΤΩΝ
ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΣ (Λαύρας)
ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ, Προβάτα, (Λαύρας)
ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ, Βίγλα, (Λαύρας)
ΜΑΡΟΥΔΑ (Χιλιανδαρίου)
ΜΟΛΥΒΟΚΚΛΗΣΙΑ (Χιλιανδαρίου)
ΧΑΛΚΙΑ (Κουτλουμουσίου)
ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ (Σίμωνος Πέτρας)
ΑΡΧΑΓΓΕΛΩΝ (Χιλιανδαρίου)
ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ (Ιβήρων)
11 ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ (21-24/8/2008)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ ΙΕΡΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΟΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ Ι.Μ. ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ
ΜΟΝΑΧΙΚΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ Αθανασίου Αθωνίτου
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ
Πέτρος Αθωνίτης
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΘΩΝΙΤΗΣ
ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ
ΝΗΦΩΝ Β΄
Αθανάσιος ο Πάριος
ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ
ΑΡΣΑΝΑΔΕΣ
ΠΥΡΓΟΙ
ΦΙΑΛΕΣ
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
M H N Y M A T A - ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
3 ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΕΣ ΜΝΗΜΕΣ 2008
ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΕΣ ΜΝΗΜΕΣ 2009
ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΕΣ ΜΝΗΜΕΣ 2010
ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΕΣ ΜΝΗΜΕΣ 2011
 
Μέλη του club
Προτείνετε το club σε ένα φίλο
Αναζήτηση
Γίνετε μέλος
 

Αναζητήστε προϊόντα στο BestPrice

 
4.000.000+ προϊόντα!
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
[ Προσθέστε τα δικά σας σχόλια ]
Σελιδα: 1 2 3 4
1. Από ΘΟΔΩΡΗΣ (επισκέπτης) στις 18/11/2013 01:06

Εχω να πάω 2 χρόνια, έχω μέσα μου ένα μεγάλο κενό.... κάτι μου λείπει, πρέπει να ξαναπάω..
 
2. Από spuros55 (επισκέπτης) στις 25/1/2012 19:11

εχετε το καλλιτερο side για το αγ.ορος .Πηγαινω απο το 1982 και δεν το χορτενω ποτε θα μου πεις η χαρη χορτενετε ποτε και εκει απο την παναγια μας ειναι γεματο το αγ .ορος.Ευχομε η παναγια μας να βοηθειση να παραμεινει το ορος φαρος τις ορθοδοξιας και οχι να προντεστατιζει οπος γινετε στον κοσμο εξω δυστιχως απο επισκοπους ,ιερεις,μοναχους,και λαικους,αμην.
 
3. Από NikosAgion oros (επισκέπτης) στις 8/12/2011 15:52

Geia sas filoi mou... Eimai ena pedi 13 etwn kai exw paei 12 fores ston iero ayton topo.... Exw tis kalyteres entypwseis....otan megaloso tha ithela na paw na monasw ekei...
 
4. Από ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΓΚ. (επισκέπτης) στις 31/10/2011 17:02

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ.ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ,ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ.ΚΑΘΗΣΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΚΕΙ,ΕΧΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΩ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΥΡΩ ΣΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΑ.ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ,ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΓΕΝΗΣ Α'ΒΑΘΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ,ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟ,ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΣΑ ΚΑΙ ΚΑΘΗΣΑ ΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΗΘΕΛΑ.ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΠΩ,ΟΤΙ ΠΗΓΑ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΕΝΑ,ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑ,ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.ΚΑΘΟΥΜΕΝΟΣ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ,ΕΙΧΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑ.ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΑΣ.ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΡΩΤΑΩ.ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ,ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΑΡΧΟΥΝ ΠΟΙΑ.ΕΜΑΘΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ ΓΕΜΑΤΟΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΕΣΑ ΜΟΥ,ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΗ.ΚΑΘΩΣ ΕΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΑ ΣΤΗ ΜΟΝΗ,ΚΑΝΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΙΑΚΟΝΗΜΑΤΑ.Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ,ΤΑ ΙΕΡΑ ΛΕΙΨΑΝΑ,Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ,ΟΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ,Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΕΙ ΤΗ ΜΟΝΗ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.ΑΝΑΝΕΩΣΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ,ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ,ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΙΩΣΑ ΕΓΩ,ΝΑ ΠΡΟΣΚΗΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ...ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΛΑ..
 
5. Από Λαμπρος (επισκέπτης) στις 24/2/2011 22:26

πολυ ωραια ιστοσελιδα μπραβο σας τετοιες προσπαθειες ειναι αξιαιπενες
 
6. Από Θανάσης (επισκέπτης) στις 24/9/2010 09:30

Καλημέρα σε όλους. Και κατά τη δική μου γνώμη, είναι το πιο πλήρες site στο διαδίκτυο για το Άγιον Όρος.
Εν πασει περιπτώσει είδα ένα κείμενο που μ'άρεσε από έναν άνθρωπο που επίσης μ' αρέσει, και λέω να το καταχωρίσω.

Το Αγιον Ορος, την τύχη την αγαθή είχα να το πρωταντικρίσω εγώ πετώντας μ' ένα «Μιράζ 2000» πάνω απ' τον Άθω. πέρυσι τέ¬τοιες μέρες. Ήταν το δώρο των φρου¬ρών του Αιγαίου, όπως έκτοτε απο¬καλώ τους πιλότους της πολεμικής μας αεροπορίας, για τη γιορτή των αρχαγγέλων, τη δική τους, προς μία δημοσιογράφο που επιμένει να με¬τράει τις αναχαιτίσεις των απέναντι κι όχι τις παραβιάσεις τους...

Λέγω «τύχη αγαθή» κι ας με πουν μελοδραματική, όσοι δεν ένιωσαν το προνόμιο να αεροζυγιάζονται με τα σύννεφα. Να περιδιάβαιναν τις κατοι-κίες των αγγέλων. Να βλέπουν μ' ό¬λα τα κύπαρα του φθαρτού σώματος τους, την προσευχή ως αύρα χαρμο¬λύπης να εγκολπώνεται σκήτες και μοναστήρια, τις κατοικίες των ερα¬στών μιας ταπεινότητας, που αντέχειχίλια χρόνια τώρα να υπερασπίζεται με πίστη κι αγάπη τους πολλούς και άπιστους.

Οταν διάβασα στις εφημερίδες πως δύο κοινοτικές κυρίες αξιωμα¬τούχοι βγήκαν να μας επιτιμήσουν που επιμένουμε στο Άβατον του «Πε¬ριβολιού της Παναγιάς» μας, ανάμε¬σα σε κάτι φληναφήματα περί ισότη¬τας των δύο φύλων, διακρίσεις κι άλ¬λα τέτοια εκ του πονηρού, όταν τα έργα απάδουν των μεγαλοστομιών, στην αρχή γέλασα. Ύστερα δημοσιο¬γραφικών πονηρευτηκα, ανησύχησα, για να οργιστώ εντέλει από το ενδε¬χόμενο να πρέπει να είμαι συνεχώς σε ...αγιορείτικη επιφυλακή.

Ηθελα να τις έχω μπροστά μου με ελληνικό κρασί και ψωμοτύρι, σε ά¬γιες νύχτες ανοιξιάτικες, να μυρίζει αγιόκλημα και θυμάρι, να σκάνε μέσα στα ρούχα του ορθολογισμού τους και να τους μιλάω ώρες για τον έρωτα της ελευθερίας. Να προσπαθώ να τους πω πως για μας εδώ. τους ενα-πομείναντες και τις εναπομείνασες, ρωμιούς και ρωμιές, ο έρωτας είναι που έφερε το Άβατον του Ορους. Και πως στην κλίμακα των δικών μας α-ξιών, όπου θα βρεις κομουνιστή να κάνει το σταυρό του και παπά με το ντουφέκι να υπερασπίζεται τα ντου-βαρια του και ελεύθερους πολιορκη-μένους και γυναίκες να χορεύουν κα¬τά γκρεμού και μιαν Ανάσταση ακατα-νόητη, αφού πεθαίνεις με την πίστη πως ο θάνατος με θάνατο νικιέται.

Πώς να τους πω όμως, πως εμείς μαθημένοι να πληρώνουμε περατα-τζίδικα στο Χάρο, με τραγούδια σαν το «έβαλε ο θεός σημάδι παλικάρι στα Σφακιά κι ο πατέρας του στον Ά¬δη άκουσε μια ντουφέκια», έχουμε μια Παναγιά που δεν είναι σαν τη Μαντό¬να τους και κηδεύει το παιδί της με «Ω γλυκύ μου έαρ γλυκύτατον μου τέκνον πού έδυ σου το κάλλος...». Τι να τους πω; Πως το Αβατον το σεβά¬στηκαν επί τετρακόσια χρόνια οι μου¬σουλμάνοι κατακτητές μας; Πως, ό¬ποτε κατατρεγμένος, διωγμένος λα¬ός, γυναικόπαιδα, έτρεξαν να κρυ¬φτούν στο Αγιον Όρος. το Άβατον ήρ-θη, όπως με την Αγάπη και για την Αγάπη αίρεται ως και η ελευθέρια;

0α με κοίταζαν ωσάν κάτοικο άλ¬λου πλανήτη αν τους έλεγα πως, ό¬ποιος προσπαθήσει να παραβιάσει το Άβατον θα βρει σ' αυτό το τρίτο πόδι της Χαλκιδικής ως άπαρτο ανάχωμα, πρώτες και καλύτερες τις γυναίκες αυτού του τόπου που δεν μετράνε την «ελευθερία» και τα «δικαιώματα τους» με το μέτρο που κονταίνει την πίστη των ανδρών τους. Πως δεν συλ-λογίζονται με το μέτρο των δήθεν δη¬μοκρατών που καμώνονται τους υπε-ρασπιστές των ανθρωπίνων δικαιω¬μάτων και αποδέχονται την αποικιο-κρατική πολιτική, τα στρατηγικά συμ¬φέροντα με χώρες βαφτισμένες «χώ-ρες του τρίτου κόσμου» και το εμπάρ¬γκο στα παιδάκια του Ιράκ, ως το α-παραίτητο μέτρο συνετισμού της η¬γεσίας τους.

Ποιος θα τολμήσει και κυρίως ποια γυναίκα πολιτικός να αντιπαρατεθεί σε μια στάση ζωής ελληνίδας γυναί¬κας που ακόμη κι όταν πονάει και δεν καταλαβαίνει γιατί ο γιος της αφιε¬ρώνεται στο Χριστό και χάνεται στο «Περιβόλι της Παναγιάς» το μόνο που δε σκέφτεται είναι να αντιπαρατεθεί στη βούληση του Άλλου, πατώντας εκεί όπου η ίδια δοξάζεται ως γυναί¬κα όσο πουθενά αλλού. Είναι παρά¬λογο, λοιπόν, το Άβατον; Πόσο; Ίσως. όχι τόσο για μας όσο το... πολιτισμέ¬νο γεγονός να υπάρχουν κέντρα δια-σκέδασης στη Δυοη όπου οι πορτιέ¬ρηδες αποφασίζουν ποιος μπαίνει μέ¬σα και ποιος όχι, με μόνο κριτήριο την όψη, τα ρούχα και τον...αέρα κοσμικό-τητας που αποπνέουν. Πώς να το κα¬ταλάβει το Αβατον αυτή η Δυοη; Που ό,τι δεν κατανοεί, όπου αδυνατεί να αισθανθεί τον όποιο Αλλο με συγκα-τάβαση, οταν δεν μπορεί να ηθικολο¬γήσει κατά τα καλά και συμφέροντα της, επεμβαίνει, κατακτά, καταπιέζει, βιαίως «εκπολιτίζει», πλούσια σε προσχήματα και λογικοφανή τεχνά¬σματα, χρήματα και όπλα, βέτο σε διε-θνείς οργανισμούς κι άλλα πολλά πα¬ρόμοια.

Όσο η Κύπρος θα χωρίζεται από μια γραμμή αίματος βαφτισμένη πρά¬σινη για τις δυτικές συμμαχικές ( α¬νάγκες. Οσο οι πλούσιοι δυτικοευρω¬παίοι θα αναζητούν σεξουαλικό του¬ρισμό ανήλικων στη Απω Ανατολή ως ...διάλειμμα στις μπίζνες. Οσο ενα κε¬φάλι κυανοκράνου θα βαραίνει οσο μια χιλιάδα ανώνυμοι νεκροί σε μαύρη, ά¬σπρη, κίτρινη, χώρα επιρροής τους. αυτοί οι υπερασπιστές δήθεν, των αν¬θρωπίνων δικαιωμάτων και της ισό¬τητας δήθεν των φύλων, ουτε να μι¬λούν επιτρέπεται για το Αβατον του Άθω. Νισάφι πια! Εκτός κι αν αληθεύ¬ουν οι πληροφορίες πως τάχαμου η Ουνέσκο για να πατήσει πόδι εκει όπου της λένε πως υπάρχουν θησαυ¬ροί, με οταυροψυχάρεια τερτίπια και κατάλληλη διπλωματική εκμετάλλευ¬ση της βαλκανικής πολυεθνικότητας των μονών, μηχανεύεται να θέσει υ¬πό την προστασία της το Άγιον Ορος. Στον τόπο μας κάποιος πρέπει να τους πει όλων αυτών των προστατών πως την προστασία αυτήν εμείς, άν¬δρες και γυναίκες, τη λέμε νταβατζι¬λίκι, την απεχθανόμαστε και την πα¬τρίδα ακόμη και με Εφιάλτες δικούς μας, δεν την βγάζουμε στο κλαρί. Τη δε πίστη μας που δεν ξέπεσε ποτέ στην κοσμικότητα των συγχωροχαρτιων. την υπερασπιζόμαστε με αίμα.

Άλλωστε, πως να κατανοήσουν ό¬λοι αυτοί οι προστάτες και οι προ¬στάτιδες δυνάμεις πως εμείς την Πα¬νάγια την έχουμε Αρχιστράτηγο, Υπέρμαχο και τη Υπερμαχω Στρατηγώ τα νικητήρια και την έργω αγάπη μας καταθέτουμε πανηγυρικώς, ψάλλο¬ντας Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε.
Σ' αυτήν την Ορθόδοξη «πόρτα» του Ουρανού, οι δικοί μας άντρες μάς αφήνουν εμάς τις αγαπημένες τους κέρβερους. Και βρυχωμεθα κάθε που κάποιος ή κάποια βαφτίζει «πολιτι¬κή», το ανίερο δικαίωμα να παρεμβαί¬νει στην ιερότητα της προσευχής που δεν καταλαβαίνει. Αν δε, προσπαθή¬σει να την ...εφαρμόσει κιόλας, δα¬γκώνουμε.
Λιάνα Κανέλλη, Aπό το περιοδικό Άρδην τεύχος 11, 1997

 
7. Από eulogimenos1959@hotmail.com (επισκέπτης) στις 23/2/2010 16:08

Συγχαρητήρια για το υπέροχο site σας. Το επισκέπτομαι εδώ και 1 χρόνο και είναι σαν να παρευρίσκομαι και εγώ στο Άγιον Όρος ως ταπεινός προσκυνητής.Ο Χριστός και η Παναγία μας να σε ευλογεί.
 
8. Από ΝΙΚΟΣ (επισκέπτης) στις 29/1/2010 13:55

ΠΑΤΗΣΑ ΤΟ ΙΕΡΟ ΧΩΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΟΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ 2002.ΕΚΤΟΤΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΟ ΟΡΟΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΣΟ ΑΝΤΕΧΩ.Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΟΗΘΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ.ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ Σ'ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ Η ΥΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΥΡΙΕΥΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
 
9. avatar Από spiros400 στις 17/1/2010 21:46

καλησπέρα και χρόνια πολλά.Το site σας είναι από τα καλύτερα για το Αγιο Όρος. Τα συγχαρητήρια μου.
 
10. Από valma kostas (επισκέπτης) στις 25/12/2009 01:01

παραμονη τον χριστουγεννων και θελησα να ακουσω υμνουσ χριστουγεννων και μπηκα στη σελαδα σας τυχαια. συγχαρητηρια πολυ καλη καταγραφη και πολλες καλεσ πληροφοριες.
 

Σελιδα: 1 2 3 4
Αν θεωρείτε ότι το υλικό του club είναι παράνομο, προσβλητικό ή αντίκειται στους όρους χρήσης του Pathfinder, παρακαλούμε ενημερώστε το τμήμα διαχείρισης του Pathfinder.
- Η Phaistos Networks δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο που εμφανίζεται στον Pathfinder και προέρχεται από τα μέλη του ή από εξωτερικές πηγές -

© 1997-2014 Phaistos Networks S.A.